Олива для НІССАН ЛІФ

29.07.2021


Оскільки Nissan LEAF потрапляє в «ТОП» імпортованих в Україну американських авто початку третього десятиріччя, - на нашу адресу стала надходити величезна кількість запитів від продавців, механіків СТО та торгових представників, щодо того, яка олива підійде для даного електромобіля. Розібратися в цьому Вам допоможе дана стаття, на прикладі нашої торгової марки. Отже, сідайте зручніше, та ... поїхали!   ;)

Як би це парадоксально звучить, але електромобілі так само споживають оливу. Не моторну, і не так часто, але аж ніяк не дешевше в обслуговуванні, як це може здатися на перший погляд.

Розберемо відповіді на найнагальніші питання, щодо заміни рідин ЛІФА:

- міняти оливу? Або просто контролювати наявність?

- яку оливу та скільки літрів заливати в редуктор NISSAN LEAF?

- які ще рідини потрібно обов'язково замінювати при техогляді


1. Чи міняти оливу?

Отже, як же вчинити? Замінити оливу в редукторі при черговому ТО? Або просто контролювати наявність? Для цього ми звернемося до сервісної літературі, регламенту або просто до інструкції з експлуатації Ніссан (зробити це можна на сайті https://www.nissanusa.com/owners/vehicle-resources/manuals-guides.html )


Повністю вивчивши весь регламент всіх ТО ми прийшли до висновку - дійсно, автовиробник не зобов'язує власника здійснювати заміну оливи в редукторі. Але, рекомендує контролювати рівень рідини раз в 15000 миль (або 24 тисячі км). Виходячи з цього - або доливати, або (що звісно краще) здійснювати повну заміну (не забуваючи проаналізувати що саме призвело до його витрати). Звісно, у першому випадку, як будь-який благочестивий продавець, ми будемо рекомендувати доливати тільки ту оливу, яка вже була залита в вузол. Однак слід розуміти, що доливка оливи, як мінімум, не вирішить проблеми його витрати, і на лице спостерігається несправність агрегату. У другому ж випадку - можемо запропонувати відмінну альтернативу, як в якісному, так і в грошовому еквіваленті (див. нижче)


2. Яка олива?

Справа в тому, що Nissan, як і більшість автовиробників, не нехтує рекомендаціями використання в своїх авто ЛИШЕ СВОЄЇ оливи і антифризу (наприклад, Nissan Matic Fluid S або NISSAN Long Life Antifreeze). І це більш ніж логічно. Однак не слід забувати про те, що всі ці технічні рідини, так чи інакше, для Альянсу Renault-Nissan-Mitsubishi виробляють рядові виробники ОЛИВ та ТЕХНІЧНИХ РІДИН. І, виходячи з цього, будь-який власник Ліфа рано чи пізно приходить до висновку, що в цьому немає нічого надзвичайного, і оливи з однаковими допусками та схваленнями так чи інакше є аналогічними за своїм змістом.

У лінійці трансмісійних олив ЛУКОЙЛ такою оливою є ЛУКОЙЛ ATF Synt VI (яке в Україну поставляється з Румунського заводу ЛУКОЙЛ).

Ця трансмісійна рідина офіційно схвалена за дуже вимогливим допуском GM DEXRON®-VI (ліцензія № J-62001), та має ряд відповідностей вимогам інших допусків, серед яких є і той самий «Nissan Matic S»


в Україну постачається з Румунського заводу LUKOIL в м.Плоєшті

Окрім якості, одним з основних факторів у виборі оливи для клієнта є ціна - і в цьому полягає ще одна з сильних сторін ЛУКОЙЛ ATF Synt VI.

Об’єм оливи, що заливається варіюється від 1,1л до 1,41л (1,35) в залежності від моделі (докладніше можна подивитися в нашому точному ОНЛАЙН ПІДБОРІ, який для ЛУКОЙЛ розробляла компанія Olyslager Organisation BV. Ця компанія також створювала алгоритми підбору для Motul, Liqui Moly та Mobil)


3. Які ще рідини?

Крім заміни оливи в редукторі, автовиробник регламентує заміну антифризу в системі охолодження та опалення не рідше одного разу на 120000км (або 5 років, в залежності від того, що настане раніше). Якщо ж автомобіль обслуговується на рідному, залитому з самого початку, антифризі - то інструкція рекомендує його заміну через за 200 тисяч км (або 15 років).


Оригінальний антифриз, до речі незважаючи на те, що він синього або синьо-зеленого кольору - аж ніяк не G11, як це прийнято за загальноприйнятими нормами (так як силікатні антифризи апріорі не можуть пережити такі інтервали заміни), а G12 з карбоксилатними присадками і на етиленгліколієвій основі. Тому вкрай важливо випадково не залити туди синій G11.

У випадку з антифризом ЛУКОЙЛ - найбільш підходящий для Ліфа буде ЛУКОЙЛ АНТИФРИЗ G12 RED -40°С Обнінського заводу. Він захищає від корозії, утворення накипу, замерзання і перегріву. Плюс він є нейтральним до гумових шланг та ущільнювачів, деталей з гуми і пластмаси, до всього іншого в його складі немає силікатів, фосфатів, амінів, нітритів та боратів.

віднедавна в новому дизайні

Щодо гальмівної рідини, то LUKOIL DOT-4 більш ніж задовольняє вимоги Ніссан до властивостей рідини. Автовиробник, окрім оригінальної рідини, рекомендує використовувати гальмівну рідину еквівалента DOT-3 (менш досконалий продукт ніж DOT-4), а LUKOIL DOT-4 не тільки сумісна з усіма гальмівними рідинами класів DOT 3, DOT 4, а ще й має видатну термостабільність (докладніше «тест гальмівної рідини»)


І на останнє ми хочемо дати Вам відмінну рекомендацію. Яке б рішення Ви не прийняли і яку б рідина не використовували - переконайтеся в її оригінальності. Не дайте підробкам або «липовим» торговим маркам завдати непоправної шкоди Вашому автомобілю.

По традиції, - «Ні цвяха, ні жезла», та довгих років життя Вашому залізному другу !!!   ;)

Схожі записи

text_st
button_out_of_stock